Obecní dům Syrovín
Obecní dům byl zřízen v budově "Staré hospody" č.p. 26 v blízkosti návsi obce Syrovín. Obecní dům je ve vlastnictví a správě obce Syrovín.
Tato budova byla v několika etapách rekonstruována v období:
- od roku 2014 do roku 2018,
- a od roku 2021 do roku 2023.
Obecní dům slouží k pořádání veřejných i soukromých společenský a kulturních akcí.
Prostory Obecního domu:
- sál (pro tanec a posezení)
- předsálí s výčepem
- vybavené zázemí kuchyně
- sociální zařízení
- venkovní posezení v prostorách dvora
- prostory sklepa (s klenbou v pískovcové skále)
Možnosti rezervace prostorů
- Obecní dům + dvůr
- Obecní sklep + dvůr
Vytápění Obecního domu je realizováno plynovým topením. Prostory sklepa jsou vytápěny krbovými kamny.
Aktuální ceník pronájmů (2023)
Cena za pronájem prostorů je účtována paušálním poplatkem, ke kterému je připočítána skutečná cena energií dle spotřeby.
Při pořádání smuteční hostiny je zohledněna sleva z paušálního poplatku.
Spolky v obci jsou osvobozeny od paušálního poplatku při pořádání 1x/rok.
Správce budovy
- Správce: paní Ing. Barbora Bačáková
- Kontakt na správce:
- Tel.: 739 035 711
- Email: rezervacesyrovin@seznam.cz
- Adresa: Syrovín č.p. 58
Rezervace Obecního domu
- Prostřednictvím rezervačního systému – termín Vám bude potvrzen na emailovou adresu.
- Pro více informací kontaktujte správce Obecního domu.
- Při své rezervaci prosím vždy pečlivě zvažte počet rezervovaných dnů (např. jestli máte akci v sobotu, zvažte, zda si budete akci chystat už v pátek a úklid necháte na neděli. Je potřeba si tedy termín rezervovat od pátku do neděle).
- V případě pronájmu dalších dnů (mimo pátek-neděle) se zvyšuje nájem o 100 Kč/den.
- Kliknutím na rezervaci souhlasím s provozním řádem.
Obecní dům na mapě – Odkaz na mapu
Provozní řád obce Syrovín
Podmínky pronájmu
- Kulturní, společenská nebo soukromá akce musí být provedena prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách obce Syrovína s uvedením odpovědné osoby a kontaktu.
- Odpovědná osoba si převezme klíče a zapůjčený inventář dle sčítacího archu. Při předání klíčů správce Obecního domu zapíše stavy energie dle skutečných stavů. Při odevzdání klíčů správce taktéž zapíše skutečné stavy energie, proto předávání klíčů proběhne vždy na Obecním domě za přítomnosti správce a odpovědné osoby. Časy předaní nejsou dány přesnou hodinou vždy to závisí na individuální domluvě.
- Odpovědná osoba ručí za to, že nebude narušován noční klid nad rámec nezbytně nutný a nebude poškozováno a znečišťováno veřejné prostranství v okolí obecního domu.
- Hlasitá hudba je ZAKÁZANA po 22 hod!
- Po skončení akce odpovědná osoba zajistí úklid všech použitých prostor tzn. vrácení do původního stavu.
- Případné škody, které uživatel způsobí, je povinen oznámit správci.